۱۳۸۹ اسفند ۱۲, پنجشنبه

واکنش رئیس قوۀ قضائیه به لباس شخصی‌های هتاک و فحاش


خبرگزاری هرانا - صادق لاریجانی بدون نام بردن از هاشمی رفسنجانی یا دخترش فائزه گفت در همین چند روز اخیر نسبت به برخی از مسئولان و خانواده های آنان هتاکی شد و این ظلم است.
آیت الله صادق آملی لاریجانی، رئیس قوۀ قضائیۀ جمهوری اسلامی ایران، روز (چهارشنبه) در نخستین واکنش خود به برخورد توأم با فحاشی های رکیک افراد حزب الله و بسیج با فائزه هاشمی، گفت عدۀ معدودی به خود اجازه می دهند خارج از چارچوب های شرعی هرکاری که می خواهند انجام دهند.
به گزارش رادیو فرانسه، رئیس قوۀ قضائیه افزود این افراد در کوچه و خیابان راه می افتند و علیه کسی که خود میل به او ندارند شعار می دهند و خود نیز محاکمه و اجرا می کنند و ما نمی توانیم این وضعیت را تحمل کنیم.
آیت الله لاریجانی بدون نام بردن از هاشمی رفسنجانی یا دخترش فائزه گفت در همین چند روز اخیر نسبت به برخی از مسئولان و خانواده های آنان هتاکی شد واین ظلم است. رئیس قوۀ قضائیه گفت ظلم که شاخ و دم ندارد.
پیشتر عباس جعفری دولت آبادی، دادستان عمومی و انقلاب تهران، نیز بدون نام بردن از هاشمی رفسنجانی یا دختر او، از ارائۀ شکایتی به دادستانی تهران در این ارتباط خبر داده و گفته بود به خاطر کارزیاد این شکایت را هنوز ندیده و دربارۀ آن چیزی نمی دادند.
رئیس قوۀ قضائیه در بخش دیگری از سخنان امروز خود به از بین رفتن جنگل های ایران در اثر سود جوئی های بی رویه و غیر قانونی پرداخت و گفت به نظر او وضعیت جنگل ها "مصیبتی" است. آیت الله لاریجانی ضمن اعتراف به قصور و کوتاهی دستگاه قضائی، دستگاه های دولتی و اظهار تأسف از این کوتاهی و قصور گفت در بعضی از جنگل ها آن قدر پاک سازی صورت گرفته که حتا ریشۀ درختان را هم از بین برده اند. رئیس قوۀ قضائیه خطاب به مسئولان گفت آقایان بروند و ببینند چه وضعی برای جنگل ها و منابع طبیعی به وجود آورده اند.

هیچ نظری موجود نیست: