۱۳۸۹ اسفند ۸, یکشنبه

ضرب وشتم شدید برادرزادهٔ اکبر هاشمی رفسنجانی


خبرگزاری هرانا - تنها سه روز پس از فحاشی ناموسی به فائزه هاشمی، دختر اکبر هاشمی رفسنجانی و حمله باشوکر به نوه‌های رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، برادرزادهٔ وی نیز که بر سر مزار مادر خود در حرم عبدالعظیم حضور یافته بود، به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت و راهی بیمارستان گردید.
به گزارش وبسایت آینده، عصر پنجشنبه پنجم اسفندماه، ناصر هاشمی، برادرزاده اکبر هاشمی رفسنجانی که بر سر مزار مادر خود حاضر شده بود، هنگام تحویل ویلچر یکی از بستگان در حرم با فحاشی لباس شخصی‌ها مواجه شده و وقتی پاسخ آن‌ها را می‌دهد، به شدت مورد حمله و ضرب و جرح قرار گرفته و از ناحیه سر، سینه و دست‌ها مصدوم و راهی بیمارستان می‌گردد.
گفته می‌شود علیرضا توکلی بینا، فرزند مشاو رسابق احمدی‌نژاد و شوهرخواهر ناصر هاشمی که در صحنه حضور داشته، برای نجات وی از دست لباس شخصی‌ها وارد عمل شده که وی نیز به همراه ضیایی از دیگر اقوام، مورد مهرورزی لباس شخصی‌ها قرار می‌گیرد.
لازم به یادآوری ست که پس از درگذشت همسر قاسم هاشمی برادر اکبر هاشمی رفسنجانی، در مراسمی که روز سه شنبه در محل دفن وی در حرم عبدالعظیم برگزار شد، فائزه هاشمی مورد فحاشی ناموسی و بسیار رکیک دو تن از لباس شخصی‌ها قرار گرفت و دوتن از نواده‌های او که برای جلوگیری از تعرض لباس شخصی‌ها به دختر هاشمی دخالت کردند، با شوکر مورد حمله قرار گرفتند.
روز گذشته نیز ویدئویی از همین واقع در یوتوب و شبکه های اجتماعی منتشر شد که "خبرگزاری هرانا" به علت الفاظ بسیار رکیکی که لباس شخصی ها در آن استفاده می کنند، از انتشار آن معذور است.

هیچ نظری موجود نیست: