۱۳۸۹ اسفند ۱۰, سه‌شنبه

اعلام حمایت زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر از تظاهرات سه شنبه‌ها


خبرگزاری هرانا - عده ای از زندانیان سیاسی محبوس در زندان رجایی شهر کرج، با انتشار اطلاعیه ای حمایت خود را از اعتراضات مردمی اخیر عموما و تظاهرات "سه شنبه" ها خصوصا اعلام داشته اند.
ایشان در بخشی از این اطلاعیه ضمن تاکید بر اینکه جوانان برای رسیدن به آزادی نباید از تهدید و ارعاب و زندان بترسند، توصیه کرده اند که "تا رسیدن به آرمان های حق طلبانه ی خویش نباید از دست از مبارزه کشید."
متن کامل اطلاعیه ی مذکور که در اختیار خبرگزاری هرانا قرار گرفته، به شرح زیر است.
اعتراضات اخیر مردمِ ایران که اهدافی چون آزادی، عدالت، دموکراسی و حقوق بشر را دنبال می کند، در مسیرِ انقلابی دموکراتیک قرار گرفته که قطعا تا رسیدن به سر منزل مقصود راهی کوتاه را در پیش ندارد.
این جنبش در شرایط کنونی آزادی موسوی و کروبی را در اولویت قرار داده و بر همین اساس قرار است که مردم در روز سه شنبه یازده اسفند در اعتراض به حصر آنان به دست به تجمع بزنند.
در این برهه از زمان ما زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر کرج لازم دیده که پشتیبانی خود را از تظاهرات مسالمت آمیز سه شنبه ها اعلام نماییم و از تمامی تشکل ها، احزاب، سازمان ها و جوانان دلیر می خواهیم که برای رسیدن به آزادی از خود شجاعت بیشتری نشان داده، از ارعاب و تهدید و زندان نهراسند و تا زمان رسیدن به آرمان های حق طلبانه ی خویش دست از مبارزه نکشند.
زندانیان سیاسی سبز اندیش زندان رجایی شهر کرج

هیچ نظری موجود نیست: