۱۳۸۹ اسفند ۹, دوشنبه

بازداشت سیاوش چیتگر و علی غلام‌پور در جریان حوادث ۱ اسفندِ بابل


خبرگزاری هرانا - گزارش‌ها حاکی از آن است که سیاوش چیتگر و علی غلام‌پور دو تن از فعالین شهرستان بابل در حوادث ۱ اسفند توسط نهادهای امنیتی و انتظامی دستگیر شدند و بر همین اساس روز به روز بر تعداد افراد بازداشت شده حوادث اخیر در بابل افزوده می‌شود.

به گزارش جرس، اکثر فعالینی که در حوادث ۲۵ بهمن و ۱ اسفند توسط نهادهای امنیتی و انتظامی دستگیر شدند به زندان متی کلا منتقل شدند.
گفته می‌شود که افراد بازداشت شده ابتدا توسط مامورین نیروی انتظامی و گارد ویژه مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و سپس به اداره اطلاعات شهرستان بابل جهت بازجوئی منتقل شدند.

خبر‌ها از درون زندان متی کلا حاکی از بازداشت بیش از ۱۵ تن از فعالین سیاسی و دانشجویی بوده که متاسفانه تا کنون از مشخصات دقیق این افراد و علت بازداشت آنان خبری در دست نمی‌باشد.

شایان ذکر است که در حوادث هفته‌های اخیر در محسن برزگر و ایمان صدیقی از اعضای دفتر تحکیم وحدت، حسین ضامن ضرابی، سارا باقری و علی یزدان پناه از فعالین دانشجویی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، رامتین مقدادی، میلاد طاهری، دانیال زرگریان، سیاوش چیتگر و علی غلام‌پور از فعالین دانشجویی و مدنی در بابل توسط نهادهای امنیتی و انتظامی بازداشت شدند.

هیچ نظری موجود نیست: