۱۳۸۹ اسفند ۱۱, چهارشنبه

ده تن از زندانیان سیاسی رجایی شهر دست به اعتصاب غذا می زنند



خبرگزاری هرانا – ده تن از زندانیان سیاسی محبوس در زندان رجایی شهر کرج با نوشتن بیانیه‌ای در اعتراض به عدم رسیدگی پزشکی به یک زندانی سیاسی مبتلا به سرطان در روزهای ۱۲ و ۱۳ اسفند ماه دست به اعتصاب غذا خواهند زد.

متن این بیانیه که در اختیار خبرگزاری هرانا قرار گرفته است به شرح زیر است:
یکی از زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر کرج طبق تشخیص پزشک قانونی به تازگی به سرطان پاندراس از نوع بدخیم آن مبتلا شده است.

وی در تاریخ ۵/۱۱/۸۹ به بیمارستان مدرس تهران جهت شیمی درمانی منتقل شد و پزشکان متخصص طی نامه‌ای از دادستان خواستار باز کردن دستبند و پا بند وی شدند زیرا عمل شیمی درمانی با دست و پای زنجیر شده آن مشکل آفرین و غیر ممکن بوده و همسر آقای دکمه چی پس از پیگیری در ملاقات با آقای دولت آبادی با پاسخ منفی و تند و اهانت آمیز وی روبرو گردید.

از آنجایی که آقای محسن دکمه چی با خطر مرگ مواجه بوده و عدم مداخله فوری پزشکان موجب تسریع و پیشرفت سرطان خواهد شد. لذا ما امضا کنندگان این بیانیه با تفکرات مختلف و فارق از مرزبندی‌های فکری و ایدئولوژیک ضمن محکوم کردن این عمل نامتعارف و غیر انسانی خواستار صدور هر چه سریع‌تر مرخصی استعلاجی جهت بستری شدن در بیمارستان و شروع مراحل شیمی درمانی می‌باشیم، در صورت بی‌توجه‌ای و تعلل مسئولان مربوطه و عدم اعطای مرخصی در روزهای ۱۲ و ۱۳ اسفند ماه اعتصاب غذا خواهیم کرد.

اسامی به ترتیب حروف الفبا

۱- جعفر اقدامی

۲- رسول بداقی

۳- بهروز جاوید تهرانی

۴- خالد حردانی

۵- عیسی سحرخیز

۶- رضا شریفی بوکانی

۷- کیوان صمیمی بهبهانی

۸- حشمت الله طبرزدی

۹- علی عجمی

۱۰- میثاق یزادن‌نژاد

هیچ نظری موجود نیست: