۱۳۹۰ مهر ۱۷, یکشنبه

کنفدراسیون فخرآور و بنگاه دروغ پراکنی


رضا مبین

امروز و در پی یک اقدام انتحاری دیگر کنفدراسیون متوهم فخرآور خبری را مبنی بر اخراج احمد باطبی و کورش صحتی از صدای آمریکا ، به دلیل آنچه که آنان کشف کردند و اینان افشاء ، منتشر کرد.
با توجه به سابقه ی دروغ پراکنی این شخص ( فخرآور ) در مورد افراد مختلف ،  به خصوص کورش صحتی ، احمد باطبی و حسن زارع زاده اردشیر ، اینبار بر خود واجب دانستم مواردی را ذکر کنم که دانستن آن برای هر کسی که اهل تحقیق و تفکر ( هواداران فخرآور مد نظر است ) نیست ، از اوجب واجبات  است .
روی سخنم با آن دسته از دوستانی است که کور کورانه ، دنباله روی افکار بیمار و ذهن روان پریش فخرآور افتاده و تخیلات این شخص را به به و چهچه میکنند وافشای به اصطلاح سند رسوایی افراد مذکور را جزیی از فتح الفتوحات کنفدراسیون کوچکشان می دانند.
چندی پیش  فخرآور با انتشار مطلبی در سایت کنفدراسیونشان پرده از راز !!! بزرگی برداشتند و افشا کردند که باطبی و زارع زاده از عوامل وزارت اطلاعات هستند و چنین و چنان .
که این عمل فخرآور با واکنش فعالان سیاسی ، روزنامه نگاران ، هنرمندان و... مواجه شد . و نامه ای در حمایت از باطبی و زارع زاده و ... منتشر شد .
فخرآور که از این موضوع بسیار عصبانی شده بود با نا دیده گرفتن اسامی امضا کنندگان ، عده ای از آنان را رسما انکارکرد و نام و امضای عده ای دیگر را جعلی خواند .  

زمانی پرده از دروغ پراکنی فخرآور برداشته شد که تمام آن ارواح و شخصیتهای خیالی ( به زعم فخرآور ) نامه ی حمایتی خود را در وبلاگهای شخصی ، سایت های مربوطه و صفحه ی فیس بوک خود منتشر کرده بودند . از آنجایی که عوامل فخرآور ، چشم و گوش بسته به اراجیف این شخص گوش داده و دستورات او را مو به مو اجرا میکنند ، مطلبی نوشتم برای آگاهی آن دسته از عوامل فخرآور و روشن شدن موضوع برای کسانی که اصلا در جریان این مناقشات نیستند و ساده لوحانه با خواندن یک مطلب اسطوره سازی میکنند و با ضد همان مطلب دشمن خونی می شوند . که در این مجال نمیگنجد تمام مطالب گذشته را بازگو کنم . لینک این مطلب را منتشر میکنم تا خودتان قضاوت کنید . 

http://pgazadinews.blogspot.com/2011_08_14_archive.html

واما امروز و در پی همان دروغ پراکنی ها و تخریب چهره های شناخته شده ، سایت فخرآور مطلبی در باب اخراج باطبی و صحتی در تاریخ سوم اکتبر 2011 از صدای آمریکا منتشر کرد و در پی آن سایت خبری ایران سرفراز نیز این خبر کذب را منتشر کردند .


از این رو نوشتم اقدام انتحاری ، به این دلیل بود که فخرآور و تیمش از اخبارمنتشر شده در سایت صدای آمریکا که توسط احمد باطبی تهیه شده بود ، بی خبر بودند و یا اینکه همانند پدر معنویشان ( کیهان جمهوری اسلامی ) علم غیب دارند و این خبر را پیشگویی کردند . عکسهای زیر مربوط به اخباری است که احمد باطبی تهیه کرده است . لطفا به تاریخ خبر توجه کنید و با تاریخ اخراج باطبی و صحتی تطبیق دهید .


سئوال من از فخرآور اینست ؛
الف ) از این دروغ پراکنی چه سودی میبرد ؟
ب ) آیا در مورد اخبار قبلی متنبه نشده بود ؟
ج ) آیا می خواهد خودش را بیش از این رسوا کند ؟
د ) آیا این عمل  را یک خود زنی سیاسی محسوب کنیم ؟
احمد باطبی ، حسن زارع زاده اردشیر،کورش صحتی و علی افشاری را به اصطلاح خودت رسوا کردی ؟
فخرآور عزیز ، تا به کی و تا کجا این توهمات و دروغ پراکنی ادامه دارد ؟ 
همیشه تاریخ در مورد افراد قضاوت میکند . اینبار هم ذهن بیمار تو را به تاریخ میسپاریم . 
8 اکتبر 2011
رضا مبین