۱۳۸۹ بهمن ۱۲, سه‌شنبه

آرش صادقی ممنوع الملاقات و از رسیدگی پزشکی محروم است



خبرگزاری هرانا - آرش صادقی، دانشجوی محروم از تحصیل کارشناسی ارشد فلسفه، قریب به یک ماه است که ممنوع الملاقات می‌باشد و مسئولان از رسیدگی پزشکی به وی ممانعت به عمل می‌آوردند.

بنا به اطلاع گزارشگران ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران «هرانا»، این زندانی سیاسی که در یازدهم دی ماه سال جاری به سلول‌های انفرادی بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شده بود، پس از بازگشت به بند ۳۵۰ با محدودیت‌های بیش از پیش مواجه شده است.
وی که در سلول انفرادی مورد ضرب و شتم ماموران وزارت اطلاعات قرار گرفته بود، اکنون از ملاقات کابینی با خانواده‌اش نیز محروم است.
این در حالیست که تلفن‌های بند ۳۵۰ زندان اوین نیز، از ماه‌ها پیش قطع است.

آرش صادقی که در پی آخرین اعتصاب غذای خود به خون ریزی معده مبتلا شده و هم چنین از ناحیهٔ کتف نیز به شدت احساس ناراحتی می‌کند، از حق درمان در زندان محروم شده است.
صادقی از دوره قبلی بازداشت خود با بیماری‌هایی نظیر نارسایی قلب و ریه نیز دست به گریبان است.

وی که عضو ستاد ۸۸ میرحسین موسوی در زمان انتخابات ریاست جمهوری و عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی بوده، به مناسبت روز دانشجو نامه‌ای از درون زندان نگاشت که در بخش‌هایی از آن خاطرنشان ساخته بود:
"اگر بگوییم دولت نامشروع برآمده از دروغ و تهمت وتقلب را به رسمیت نمی‌شناسیم و خواستار برگزاری انتخابات سالم و عادلانه با حضور نماینده و ناظران واقعی مردم هستیم، ما محاربیم، ما ضد انقلابیم."

لازم به یادآوری ست که آرش صادقی درپی حوادث ۶ دی ماه سال گذشته بازداشت و بنا بر حکم دادگاه تجدید نظر نهایتا به تحمل پنج سال حبس تعزیری محکوم شد.

هیچ نظری موجود نیست: