۱۳۸۹ بهمن ۱۲, سه‌شنبه

عدم تحویل پیکر زهرا بهرامی به خانواده اش


خبرگزاری هرانا – علی رغم تکذیب دادستان تهران، وزارت اطلاعات از تحویل پیکر زهرا بهرامی شهروند ایرانی – هلندی سرباز می زند.
به گزارش فعالین حقوق بشر و دموکراسی، ماموران وزارت اطلاعات با تهدید دختر این زندانی سیاسی که برای تحویل پیکر مادرش به اجرای احکام زندان اوین و سایر ارگان ها مراجعه کرده است؛ تاکنون موفق تحویل پیکر وی نشده است.
از سوی دیگر صبح روز جمعه 8 بهمن ماه (پیش از اجرای حکم) بازجویان وزارت اطلاعات بنفشه نایب پور فرزند خانم بهرامی را احضار کردند و او را مورد تهدید و تحت فشار قرار دادند که از مصاحبه با رسانه ها و فعالین حقوق بشری خوداری نماید در غیر این صورت بازداشت خواهد شد.
بازجویان وزارت اطلاعات از فرزند خانم بهرامی می خواهند که لوازم شخصی بازمانده از مادرش را به آنها تحویل دهد و زمانی که با مخالفت او  مواجه می شوند فرزندش را مورد تهدید قرار می دهند و دادن شماره حساب بانکی از وی می خواهند که قیمت وسایل باقی مانده از مادرش را به شماره حساب مورد نظر واریز نماید.
این همه در حالی است که روز گذشته دادستان تهران جعفری دولت آبادی در گفتگو با رسانه های داخلی ضمن تکذیب این موضوع اعلام کرد هر کسی موفق به تحویل پیکر زندانی خود نشده است به دادستانی تهران مراجعه کند.

هیچ نظری موجود نیست: