۱۳۸۹ بهمن ۱۲, سه‌شنبه

دستگیری 12 نفر تحت عنوان اراذل و اوباش در شیراز



خبرگزاری هرانا - رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فارس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری 12 نفر تحت نام "اراذل و اوباش" در شیراز خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، سرهنگ "روستا" در تشریح این خبر گفت : در پی تحرکات غیرمتعارف برخی افراد قانون ستیز در چند محله واقع در جنوب و شرق شیراز ، شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فارس قرار گرفت.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فارس افزود : این افراد با طغیان و سرکشی از قراردادهای اجتماعی و قانونی ضمن اشاعه فساد و فحشا ، مشارکت در منازعات مختلف ، ایراد ضرب و جرح عمومی و رعب و وحشت موجبات نارضایتی شهروندان را فراهم کرده بودند.
وی ادامه داد : ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی تعداد 12 نفر اراذل و اوباش را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در 5 عملیات هماهنگ ، آنها را دستگیر کردند.
سرهنگ "روستا" اضافه کرد : از این تعداد افراد ، 4 قبضه سلاح سرد ، یک قبضه سلاح کمری بدل و مقادیری مواد مخدر و مشروب الکلی کشف شده است .
عنوان ارازل و اوباش همواره از سوی نیروهای انتظامی به جوانان ایرانی و معترض اتلاق می شود که خواهان زندگی با حداقل آزادی ها هستند، برخورد نیروی انتظامی با این افراد تنها به دلیل مد موی سر و نوع لباس است.

هیچ نظری موجود نیست: