۱۳۸۹ بهمن ۱۴, پنجشنبه

هفت هزار نفر در شهرستان بیجار بیکارند


خبرگزاری هرانا - فرماندار شهرستان بیجار از بیکار بودن بیش از هفت هزار نفر در این شهرستان به دلیل ضعف در زیرساخت‌های صنعتی و اشتغالزایی خبر داد.

به گزارش مهر، خلیل جمشیدی با تاکید بر نبود واحدهای تولیدی و ضعف در زیرساخت‌ها بیکاری  را یکی از مهم‌ترین مشکلات و دغدغه‌های مردم شهرستان بیجار عنوان کرد.
وی افزود: بیکاری در این شهرستان تا جایی است که رشد جمعیت در بیجار طی دو دهه اخیر همواره منفی بوده و مردم برای پیداکردن فرصت‌های شغلی راهی سایر شهر‌ها و استان‌های کشور شده‌اند.

فرماندار شهرستان بیجار گفت: وجود هفت هزار نفر بیکار از جمعیت نزدیک به ۱۰۰ هزار نفری این شهرستان نشان می‌دهد که بیجار در حوزه زیرساخت‌های تولیدی و صنعتی دچار مشکلات و نارسایی‌های عدیده است و باید با جلب و جذب سرمایه گذار نقاط ضعف این حوزه را پوشش داد.

جمشیدی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مسئولان استانی و شهرستانی در بیجار "توجه به توسعه سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی" در راستای ایجاد اشتغال است و انتظار می‌رود که در راستای اجرایی کردن این مهم تمامی مسئولان استان ما را یاری کنند.

وی با توجه به اینکه این شهرستان در جنگ ایران و عراق ۴۳۰ شهید و ۷۰۳ مجروح داشته است، خواستار توجه خاص مسئولان به مشکلات معیشتی مردم شد.

هیچ نظری موجود نیست: