۱۳۸۹ بهمن ۱۵, جمعه

مخالفت با مرخصی و ملاقات حضوری علی جمالی با خانواده اش


خبرگزاری هرانا - با مرخصی و ملاقات حضوری علی جمالی، مسئول کمیته سیاسی ادوار تحکیم، که به چهار سال حبس تعزیری محکوم شده است، هم چنان مخالفت می شود.
به گزارش کلمه، این در حالی است که این زندانی سیاسی یک فرزند یک ساله دارد که ماه هاست او را از نزدیک ملاقات نکرده اما با این همه هر بار با درخواست خانواده این زندانی برای ملاقات حضوری مخالفت می شود.
نبود امکان ملاقات حضوری خانواده ها با زندانیان شان در حالی که تلفن های این بند نیز قطع است فشار زیادی را به خانواده های زندانیان وارد می کند و این فشار برای آن هایی که فرزند کوچک دارند بسیار دشوارتر است چرا که پدران و فرزندان حتی قادر نیستند یکدیگر را در آغوش بگیرند و تنها باید از پشت شیشه های چند جداره از آهن و شیشه با یکدیگر ملاقات کنند و این موضوع آثار روانی مخربی بر یک کودک یکساله و والدین وی دارد.
علی جمالی، عضو شورای مرکزی و مسئول کمیته سیاسی سازمان دانش‌آموختگان ایران(ادوار تحکیم وحدت) بر اساس حکم صادره از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه، به چهار سال حبس تعزیری محکوم شده است.
وی به چهار اتهام "توهین به رهبری"، "توهین به رییس جمهور"، "تبلیغ علیه نظام" و "تجمع و تبانی برای بر هم زدن امنیت داخلی"، در مجموع این حکم را دریافت کرد.
او روز ۳۱ مردادماه سال جاری، از محل کار خود بازداشت به زندان اوین منتقل شد؛ جمالی هم اکنون در بند ۳۵۰ زندان اوین محبوس است.

هیچ نظری موجود نیست: