۱۳۸۹ بهمن ۱۱, دوشنبه

محسنی اژه ای از اعدام چندین تن در شهرهای مختلف خبر داد



خبرگزاری هرانا - بنا بر گفته ی محسنی اژه‌ای طی روزهای گذشته، چندین تن در تهران، کرج، ایلام و بیرجند به دار آویخته شدند.
غلامحسین محسنی اژه‌ای، دادستان کل کشور، گفته است که روز گذشته یک نفر در تهران و به اتهام "قاچاق مواد مخدر" اعدام شده است.
هم چنین وی از اعدام یک تن در ایلام به اتهام مبهم "شرارت" خبر داده است. در این زمینه اشاره ای به تاریخ فرد معدوم نشده است.
سخنگوی قوه قضائیه جمهوری اسلامی در ادامه بدون ذکر تعداد افراد و بردن نامی از ایشان، از اعدام "تعدادی قاچاقچی مواد مخدر" در کرج و بیرجند در بامداد امروز، دوشنبه سخن به میان اورده است.
اژه‌ای در ادامه از اجرای قریب الوقوع حکم اعدام دو تن از مدیران سایت های پورن خبر داده است. این در حالیست که شب گذشته، عباس جعفری دولت آبادی، دادستان تهران، خبر از ارسال پرونده ی "سعید ملک پور" و "وحید اصغری" به دیوان عالی کشور را داده بود.
وی با تاکید بر این که حکم اعدام یک "جاسوس وابسته به رژیم صهیونیستی" صادر شده است افزود: با تائید دیوان عالی وی به زودی اعدام می شود.
غلامحسین محسنی اژه‌ای در ادمه ی این نشست رسانه ای گفته است که پرونده ی چهار تن از آنچه وی اشرار مستقر در شهرکرد، قزوین و تهران خوانده است، در دست بررسی ست و در همین زمینه نیز، چند روز قبل در کرمان عده ای که موسوم به"سربازان گمنام امام زمان" اند، اقدام به کشتن یک تن نمودند.

هیچ نظری موجود نیست: