۱۳۸۹ بهمن ۲۸, پنجشنبه

با محرکان ومسببان ٢۵ بهمن قاطعانه برخورد می کنیم


خبرگزاری هرانا - در اولین واکنش رسمی مقامات قضایی پیرامون بازداشت شدگان تجمعات ٢۵ بهمن، دادستان تهران با بیان اینکه "كسانی كه در صف مقابل انقلاب ایستاده اند باید به سزای اعمالشان برسند"، گفت: "با محركان و مسببان حوادث ٢۵ بهمن قاطعانه برخورد می شود."
عباس جعفری دولت آبادی دلیل این برخورد قاطع را "افشا شدن چهره مسببان و مجرمین این حوادث برای مردم عنوان کرده است" و تاکید کرده که "متهمان حرفی برای گفتن ندارند."


به گزارش ایرنا، عباس جعفری دولت آبادی روز پنج شنبه ٢٨ بهمن ماه، در همایش قضات دادگستری كل استان تهران، بدون اشاره به ماهیت و اهداف تظاهرات روز دوشنبه و حمایت جنبش مردم ایران از جنبش های منطقه، گفت "مردم ایران اسلامی مطمئن باشند فرزندان انقلاب اجازه نخواهند داد عده ای آرمان های انقلاب و امام را به سخره بگیرند."
جعفری دولت آبادی بدون اشاره به عدم ارادۀ دستگاه قضایی کشور برای برخورد با دانه درشت های فساد اقتصادی و متهمان دولتی، با بیان اینكه "در طول خدمت قضایی منتظر بودیم كه صدای رسایی برای مبارزه با مفسدان از دستگاه قضایی فریاد شود"، ادعا کرد "هم اكنون بهترین فرصت تاریخی برای مبارزه با بزهكاران و مجرمان فراهم شده است و پیام مبارزه به گوش همه مجرمان رسیده است و تداوم این مسیر سبب افتخار قوه قضاییه خواهد شد. "
همزمان صادق آملی لاریجانی، رئیس قوه قضاییه نیز، طی سخنانی در همایش سراسری قضات دادگستری كل استان تهران مدعی شد: "در چند روز اخیر دشمنان اسلام حركت‌های سخیفی را در كشور دامن زدند و متاسفانه سران فتنه پس از انتخابات گویی نمی‌بینند كه حامی حركت ٢۵ بهمن چه كسانی هستند. تمام دستگاه‌های اطلاعاتی و تبلیغاتی كشورهای غربی، منافقین و سلطنت‌طلبان تحریك می‌كنند كه افراد در یك راهپیمایی برای مقابله با راهپیمایی ٢٢بهمن، حضور پیدا كنند. آیا نمی‌توان فهمید كه پشت سر این قضایا چه كسانی هستند؟ تبلیغات عده‌ای از فراری‌ها و حرف‌های اوباما و كلینتون كافی نیست برای این كه مشخص شود پشت پرده این قضایا چه كسانی هستند؟ به نظر بنده خیانت سران فتنه به نظام و آرمان‌های امام بر كسی پوشیده نیست و نظام اسلامی ضربه به آرمان‌های انقلاب و اقدام علیه امنیت كشور را تحمل نخواهد كرد و قوه قضاییه به حكم وظیفه ذاتی خود مسلما فتنه‌گران را تعقیب خواهد كرد و در عین رسیدگی عادلانه به وضعیت آنان، اجازه نخواهد داد سران فتنه با آن همه جنایت، خود را در بوق‌های تبلیغاتی دشمن، قهرمان نشان دهند. "

هیچ نظری موجود نیست: