۱۳۸۹ بهمن ۲۷, چهارشنبه

حملهٔ نیروهای امنیتی به منزل حسین کروبی و شکستن درب منزل وی


خبرگزاری هرانا - نزدیک به ۲۰ نفر از نیروهای امنیتی با هجوم به منزل حسین کروبی، فرزند ارشد مهدی کروبی، قصد بازداشت وی را داشتند که بدلیل ناکام ماندن در این امر، اقدام به شکستن درب منزل و ورود غیرقانونی و استقرار در آنجا نموده‌اند.
حسین کروبی در مصاحبه با خبرنگار سحام نیوز گفت: "نیروهای امنیتی که حدودا ۲۰ نفر بوده‌اند پس از مراجعه به منزل من، علی رغم اینکه کسی در منزل نبوده است اقدام به شکستن درب منزل نموده و وارد ساختمان شده‌اند. این افراد متاسفانه با تخریب اموال و بر هم زدن آسایش عمومی و نیز و با ایجاد رعب و وحشت در ساختمان مسکونی، اسباب ناراحتی و وحشت را درمیان همسایگان فراهم کرده‌اند."
حسین کروبی در ادامه افزود: "این رفتار‌ها نه اسلامیست و نه ایرانی و نه حتی انسانی! بلکه شبیه رفتار حکومت‌های فاشیستی در برخورد آن‌ها با مخالفینشان است."
فرزند ارشد مهدی کروبی با اشاره به این اقدامات گفت: "هم اکنون این نیرو‌ها با استقرار در منزل من در حال تفتیش خانه و وسایل شخصی من و خانواده‌ام هستند. این رفتار نیروهای امنیتی باعث گردیده حتی فرزندان کوچک من نیز احساس امنیت نداشه باشند، تا آنجا که حتی دسترسی به کتابهای درسی و وسایل شخصی آن‌ها نیز درحال حاضر مقدور نیست."

لازم به توضیح است ۳ هفته قبل نیز حسین کروبی توسط نیروهای امنیتی برای چندین ساعت بازداشت شده بود. این اقدام در پی فشار به خانواده مهدی کروبی صورت می‌گیرد و این خانواده از ۲۰ماه گذشته تاکنون بار‌ها و بار‌ها شاهد این رفتار‌ها و برخورد‌ها بوده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست: