۱۳۸۹ بهمن ۲۴, یکشنبه

دادستانی اتهام بازداشت شدگان اخیر را امنیتی اعلام کرد

  خبرگزاری هرانا - دادستان عمومی و انقلاب تهران اتهام فعالان سیاسی و مطبوعاتی را که اخیرا بازداشت شده‌اند امنیتی عنوان کرد و گفت: در روزهای آتی نیز پلیس و دستگاه‌های ذی‌ربط به وظایف خود عمل خواهند کرد.

دادستان تهران در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا مبنی بر علت بازداشت‌های اخیر فعالان سیاسی رسانه‌ای چیست، ‌ گفت: دستگاه‌های پلیسی و سایر سازمان‌های ذی‌ربط که مکلف هستند این اقدامات را انجام دهند، همواره به وظایف قانونی خود عمل می‌کنند و در این چند روز نیز اقداماتی از سوی "سران فتنه" انجام شد که دستگاه پلیسی و ذی‌ربط نیز وظایف خود را انجام دادند.

جعفری ‌دولت‌ آبادی با بیان اینکه اتهام این افراد امنیتی بوده و پرونده آن‌ها در مرحله تحقیقاتی مقدماتی است در رابطه با اخباری که پیش از ۲۲ بهمن مبنی بر خرابکاری در برخی از سایت‌ها منتشر شده بود، گفت: خوشبختانه هیچ گونه حادثه‌ای در هیچ کجای کشور رخ نداد و برخی فکر می‌کنند که با انتشار اینگونه مطالب می‌توانند دل مردم را خالی کنند.

جعفری دولت‌آبادی در پاسخ به این پرسش که آیا ادعاهای نرگس محمدی که طی نامه‌ای خطاب به شما آن‌ها را بیان کرده، صحت دارد، گفت: در مورد نرگس محمدی و یا هر متهم دیگری زمانی که ادعاهایی مطرح می‌شود ما آن‌ها را مورد توجه و بررسی قرار می‌دهیم و پس از بررسی‌های لازم اقدام مناسب انجام خواهد شد.

در حاشیه جمع خبرنگاران نرگس محمدی نیز حضور داشت و تقاضای ملاقات با دادستان تهران را داشت که جعفری دولت‌آبادی به وی گفت: "شما حرف‌های خود را در نامه بیان کرده و به نظرم الان باید در بیمارستان باشید!"

نرگس محمدی نیز اعلام کرد که درست است اما مجبور بودم که به اینجا آمده تا با شما صحبت کنم

هیچ نظری موجود نیست: