۱۳۸۹ دی ۱۹, یکشنبه

پدر رامین رمضانی از شهدای جنبش سبز همچنان در بازداشت

 خبرگزاری هرانا - بیش از یک ماه و نیم از بازداشت مهدی رمضانی ،پدر یکی از شهدای جنبش سبز می گذرد اما او هنوز از زندان آزاد نشده است.

به گزارش کلمه با وجود صدور قرار وثیقه دویست میلیون تومانی، پدر این شهید جنبش سبز که به دلیل شرکت در مراسم جشن تولد یکی دیگر از شهدای حوادث پس از انتخابات که به صورت نمادین یک ماه قبل در بهشت زهرای تهران برگزار شد، دستگیر شده و همچنان در بازداشت یه سر می برد .
خانواده رمضانی هفته گذشته با تهیه یک سند ملکی برای تودیع وثیقه مهدی رمضانی اقدام کردند اما به دلایل اداری دادگاه از پذیرفتن این سند خودداری کرد و اکنون آنها تهیه سند دیگری را برای تودیع وثیقه بر عهده گرفته اند . این در حالی است که تا این درجه سخت گیری برای خانواده یکی از شهدای حوادث پس از انتخابات عجیب به نظر می رسد . این اولین بار است که یکی از بستگان نزدیک شهدای جنبش سبز این گونه بازداشت و در زندان نگهداری می شود . موضوعی که موجب نگرانی دیگر خانواده های شهدای جنبش نیز شده است .

مهدی رمضانی یک ماه و نیم پیش بر سر مزار فرزند۲۲ ساله اش ،رامین، در بهشت زهرای تهران توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد . این حادثه در پی حضور تعدادی از خانواده های شهدای حوادث پس از انتخابات به دلیل شرکت در مراسم سالروز تولد امیر تاجمیر، یکی دیگر از شهدای جنبش سبز رخ داد..

رامین رمضانی، بیست و پنجم خرداد ماه سال گذشته در روز راهپیمایی مسالمت آمیز مردم به ضرب گلوله به شهادت رسید
مهدی رمضانی در طول مدت بازداشتش فقط دوبار با خانواده اش تماس تلفنی داشته و خانواده موفق نشده اند وی را ملاقات کنند

هیچ نظری موجود نیست: