۱۳۸۹ دی ۲۱, سه‌شنبه

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی از متلاشی کردن یک باند تروریستی وابسته به اسراییل خبر داد



خبرگزاری هرانا - بنابه بیانیۀ وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران مأمورین این سازمان موفق شده اند یک شبکۀ جاسوسی و تروریستی وابسته به اسرائیل و موساد را متلاشی کنند.

به گزارش رادیو فرانسه، دراین بیانیه تأکید شده است که به دنبال عملیات منتهی به انهدام شبکۀ جاسوسی وابسته به اسرائیل، عوامل اصلی ترور مسعود علی محمدی فیزیکدان دانشگاه تهران نیز دستگیر شده اند.
شایان یاد آوریست که مسعود علی محمدی، یکی ازدانشمندان فعال دربرنامۀ هسته ای جمهوری اسلامی که در کنار فعالیت های دانشگاهی خود با سپاه پاسداران نیز همکاری می کرد، یک سال پیش در اثرانفجار کشته شد.

درآن زمان مقامات جمهوری اسلامی تأکید داشتند که این اقدام تروریستی توسط افراد وابسته به سازمان اطلاعاتی و جاسوسی اسرائیل موساد انجام گرفته وهمچنین با همکاری سازمان های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا.

حال وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی در ادامۀ بیانیۀ خود خاطر نشان ساخته است که پس از ماه ها تلاش و نفوذ در سیستم اطلاعاتی و امنیتی اسرائیل، مأمورین ایرانی موفق شده اند اطلاعات بسیار زیادی را در ارتباط با همکاران و شیوۀ عملکرد موساد بدست آورند که این ضربۀ بزرگی است که به سازمان اطلاعات و جاسوسی اسرائیل وارد شده است.

همچنین بنابه این بیانیه، اکنون واضح است که موساد دربرخی کشورهای اروپایی وغیر اروپایی وهمچنین درهمسایگی ایران از پایگاه های بسیاری برخوردار است و برای ترورمسعودعلی محمدی ازهمین پایگاه ها استفاده کرده است و به زودی اطلاعات بیشتری دراین زمینه به اطلاع همگان خواهد رسید.

هیچ نظری موجود نیست: