۱۳۸۹ دی ۸, چهارشنبه

بازرسی و تفتیش منزل و محل کار داماد عماد الدین باقی



خبرگزاری هرانا - سه نفر مامور انتظامی، روز گذشته علی مقامی را با خود آورده و از منزل عمادالدين باقی به همراه دخترباقی، همسر علی مقامی به سمت خانه اين زوج جوان و سپس محل کار و منزل مادر مقامی برای بازرسی رفتند.
به گزارش گویانیوز، علی مقامی که در تمام مدت بازداشت در انفردای به سر می‌برد، پس از پايان بازرسی‌ها مجددا به زندان بازگردانده شد.
منيره باقی گفت: برخلاف برخوردهايی که تا امروز از ماموران در بازرسی ها و بازداشت های ديگر اعضای خانواده ديده بودم، ماموران رفتار مناسبی داشتند ولی اين اساس بازداشت او را توجيه نمی کند.
وی ادامه داد: ماموران در حين بازرسی پس از پرسش او درباره اينکه اتهام همسرش چيست؟ به دو مورد اتهامی که معمولا اين روزها درباره فعالان اجتماعی و سياسی بيان می شود اشاره کردند.
همسر مقامی اتهام عليه همسرش را عجيب و بی پايه دانست و گفت: هيچ مستندی دال بر اين اتهامات عليه او وجود ندارد و حدود يک سال است که همسرش در جهت اقدام برای تشکيل خانواده فعاليت می کرد نه اقدام تبليغی عليه نظام يا کشور.
همچنين وی افزود: از اين دست اتهامات غير حقوقی معمولا پس از بازداشت افراد عنوان می شود و اميدوارم همسرم به زودی آزاد شود.

هیچ نظری موجود نیست: