۱۳۹۰ فروردین ۶, شنبه

برگزاری مراسم چهلمین روز کشته شدن محمد مختاری در فضای امنیتی


خبرگزاری هرانا - مراسم چهلم محمد مختاری روز گذشته جمعه ۵ فروردین ماه در حالی برگزار شد که مامورین گارد ویژه با حضور در بهشت زهرا فضای امنیتی را ایجاد کرده بودند.
به گزارش تحول سبز، عصر روز جمعه طبق اعلام قبلی از سوی خانواده محمد مختاری مراسم چهلم او در بهشت زهرای تهران ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر در قطعه ۲۴۹ در حالی برگزار شد.
گفتنی ست، بعد از انعکاس خبر برگزاری این مراسم در وبسایت های خبری جمعی از دوستان و فعالین مدنی نیز جهت اداء احترام و عرض تسلیت به خانواده او  و گرامی داشتن یاد و نام او در بهشت زهرای تهران حاضر شده بودند.
حضور افراد مذکور در کنار خانواده محمد مختاری سبب شده بود تا مامورین گارد ویژه و وزارت اطلاعات با حضور خود در اطراف جمع حاضر ضمن ایجاد یک فضای امنیتی اقدام به کنترل و اداره مراسم نموده و طبق خواست خودشان مراسم را برگزار نمایند.
به گزارش شاهدان عینی با شروع مراسم تعدادی از مامورین امنیتی و لباس شخصی به همراه چندین ماشین ون پلیس امنیت در اطراف مزار این شهید مستقر شده و از هرگونه مداحی و قرائت قرآن نیز توسط حاضرین جلوگیری کرده و مراسم به توصیه مامورین در سکوت برگزار شده است.
گزارش ها حاکی از آن است که بعد از گذشت یک ساعت از آغاز مراسم مامورین حاضر اقدام به متفرق نمودن حاضرین  کرده و از ماندن خانواده او نیز بر سر مزار فرزندشان ممانعت به عمل آورده اند.

هیچ نظری موجود نیست: