۱۳۹۰ تیر ۱۷, جمعه

یک پیرمرد توسط دادگاه کیفری تهران به اعدام محکوم شد


خبرگزاری هرانا - شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی نورالله عزیزمحمدی، پیرمردی به نام "سامان" را به اتهام قتل همسرش "ناهید" به قصاص محکوم کرده است.

به گزارش فارس، پیرمردی که دو سال قبل و بعد از محکومیت به پرداخت مهریه، همسرش را به وسیله ۲۰ ضربه چاقو به قتل رسانده بود با حکم دادگاه کیفری استان تهران به اعدام محکوم شد.
گفته می‌شود این مرد پس از دستگیری تمامی اتهاماتش را پذیرفته است.

این گزارش می‌افزاید که در روز محاکمه، دختر مقتول در جایگاه قرار گرفت و گفت: پدر و مادر من مدت ۲ سال بود که از هم جدا زندگی می‌کردند ولی طلاق نگرفته بودند. مادرم قصد داشت طلاق بگیرد که برای همین کار به دادگاه خانواده رفت.

وی ادامه داد: دادگاه پدرم را محکوم به پرداخت ۷ میلیون تومان مهریه کرده بود که پدرم نمی‌خواست این پول را پرداخت کند و سرانجام به خاطر همین موضوع با مادرم درگیر شد و او را به قتل رساند.

در ادامه جلسه سامان نیز در جایگاه قرار گرفت و گفت: روز حادثه بعد از مدت‌ها به خانه آمدم و همسرم مانند همیشه شروع به سرکوفت زدن کرد. سر همین اختلافات و موضوع مهریه با هم درگیر شدیم که در یک لحظه با چاقو او را زدم.

وی افزود: از کار خودم پشیمان شدم و قصد کمک کردن به ناهید را داشتم؛ او را به خیابان و مقابل خانه کشاندم و به سرعت به یک مرکز درمانی که‌‌ همان نزدیکی بود رفتم اما وقتی با پزشکان مقابل خانه رسیدیم، ‌ اثری از جنازه نبود.

متهم در پایان اظهاراتش با بیان اینکه به اشتباه کاری که کرده پی برده است، گفت: از فرزندانم و خانواده همسرم می‌خواهم مرا ببخشند.

این در حالیست که قاضی عزیزمحمدی پس از اعلام ختم جلسه و بعد از مشورت با مستشاران دادگاه، نامبرده را به قصاص محکوم کرد.

هیچ نظری موجود نیست: